søndag 7. september 2014

NESSIE...
 
 
Jeg vet ikke hvordan det er hos dere, men her får noen ting navn. Jeg har hatt en bil som het "Pelle" og en bil som het "Lille Trille". Etter "Lille Trille" fant jeg ut at jeg måtte slutte å sette navn på bilene mine, fordi jeg ble så veldig knyttet til dem.
For noen år siden gikk vi i baret igjen. Barna og jeg! Pappa i huset var ikke så uenig i valget. Jeg kjøpte meg ei snekke... Hun fikk navnet "Nessie" etter Lock Nes monsteret. Hun er jo tross alt litt grønn. Vi har jo våre aner fra Scotland.
 

 
Vi har ikke hatt mulighet til å være så mye i båten vår som vi bruker i år... Men denne helgen måtte hun opp.
Det er jo litt vemodig. Egentlig mest fordi det betyr at høsten nå er godt i gang for vår vel.
 
 
Her får vi parkere henger, mens vi venter på båten.




 
Ser dere "Nessie" i det fjerne??



 
Det er en del utstyr som må fraktes i bil hjem....

 
Her får vi båten opp...

 
Denne kranen skulle jeg neste ønske vi kunne bruke....
Men i år gikk det bedre enn forrige året. Vi blir bare flinkere og flinkere til å få henne ut og i vannet for hvert år! Jippi!!!
 
Det er ikke lenge til hytta må stenges for vinteren. Den er ikke isolert, og "Frost" kan jo ikke ha så store temperaturforandringer. Lille undulaten vår!
 
 
 
Håper vi får en fin og tørr høst!!
 
 

1 kommentar: